Monday, May 4, 2009

My Nephew...

After a long months of hard work...finally....got my 'cuti time'...biasanya for a 'single' man like me...time cuti nih la org gi merayau...
but for me...i prefer balik kampung n layan all the kids....missed em a lot!
all the cute faces and aksi nakal diorg...memang syok!

and also...nak tengok my cute lil nephew! baru jer umur 3 bulan...soooo cute!!
antara dialog dalam my phone conversation with my grandma:

Grandma: Umar dah pandai senyum dah skarang ni...setiap kali orang tegur...mesti nak
senyum..balik la cepat..tengok anak sedara nih

Can't wait to see him! For those who know me... memang tau la i love kids a lot!

Sampai di kampung... awal pagi.... Umar tak bangun lagi....
Bila dah lewat skit...Umar keluar dengan baju baru....yesss!! mangsa nak amik gambar dah keluar...hehehe....gambar tak banyak sangat sebab geram dengan dia...duk asyik nak cium...
tembamm!!

Photobucket



Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Umar dengan babanya

Photobucket
Umar dengan mama tok (my mummy)

Photobucket
My two sweethearts (grandma & Umar)

Photobucket

mmm....bila la nak dapat baby sendiri....waaaaaaaaaaaaa...........

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Labels

About This Blog

This blog is mainly about the journey of my life explained in most of the photos, most of them taken by me. Sometimes it's really hard to explain stuff by writing or saying it. Photos will explain a thousand words. Basically, it'll save my time a lot..duhh...

Express yourself

Followers

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP